miercuri, 30 decembrie 2009

te părăsesc

Ne-am chinuit prea mult
Şi nu s-a meritat.
Tu doar la viitorul meu reuşit
Ai aspirat,
Când eu în tine sprijin şi siguranţ-am căutat.
Tu ai vrut să mă schimbi,
Să mă îdoctrinezi.
Iar cu posesivitatea ta, nu crezi că exagerezi?
Ce-i drept eşti de o frumuseţe rară,
Dar nu dispui de resursele necesare
Pentru o dezvoltare personală.
Mi-am rupt de prea multe ori
gâtu-n craterele tale.
M-am săturat să tot urlu
şi să nu-mi dai ascultare.
M-am săturat să nu mă tratezi
cu respectul care mi se cuvine.
M-am săturat să lupt inutil
doar pentru al tău bine.
Cum rămâne cu mine?
Dezorganizarea din creierul tău
mă îngrijorează.
Personalităţile-ţi multiple
nu mă mai motivează.
Ai să mă distrugi.
Am vrut să fiu a ta.
Am vrut să te slujesc.
Însă tu-ai vrut doar tinereţea mea
Şi am să ţi-o plătesc.
Am să profit de fondrile tale.
Am să-ţi tocesc băncile universitare.
Mă pregătesc de pe-acum de plecare.
Am să te părăsesc,
România…
Pentru că vreau să-mi trăiesc
Democraţia.