marți, 15 decembrie 2009

iubirea mea

Iubirea mea îmi taie răsuflarea.
Iubirea mea de gumă nu mă mai vrea.
Iubirea mea a înţepenit.
Iubirea mea astăzi m-a plictisit.
Iubirea mea nu are nicio reacţie.
Iubirea mea nu-mi stârneşte nicio atracţie.
Iubirea mea e dezamăgită.
Iubirea mea e încă neclintită.
Iubirea mea mă ignoră.
Iubirea mea e inodoră.
Iubirea mea mă obsedează.
Iubirea mea nu gesticulează.
Iubirea mea e palidă la faţă.
Iubirea mea nu mă mai răsfaţă.
Iubirea mea este cam stângace.
Iubirea mea nu mă mai satisface.
Iubirea mea e cam uşoară.
Iubirea mea cred că vrea sa moară.
Iubirea mea nu clipeşte.
Iubirea mea nu mă mai iubeşte.
Iubirea mea astăzi n-a zis nimic.
Iubirea mea s-a mai dezumflat un pic.
Iubirea mea gonflabilă s-a supărat.
Iubirea mea azi a explodat.

De mâine îmi voi petici iubirea.