duminică, 21 martie 2010

Pentru tine, dragul meu

Ţi-am pregătit apa pentru baie.
Iartă-mă, de spumant am uitat.
Dar ţi-am lăsat pe marginea căzii
Foehn-ul la priză conectat.
Ţi-am decorat drumul spre sufragerie
Cu petale de crini…
De ce mă-njuri,
Doar ştii şi tu că crinii nu au spini.
Ăăhh… de pioneze am uitat.
Vezi… am făcut curat, şi e
Foarte posibil să le fi împrăştiat.
Ţi-am gătit şi felul preferat.
E în cuptor. Ai şi salată de praz.
Nuuu… nu aerisi. Aprinde lumânarea.
Nu-i nimic dacă miroase puţin a gaz.
După ce-ai terminat am să te rog ceva.
Mergi în pod şi-adu cutia de tacâmuri,
Că pentru mine-i prea grea.
Şi să ai grijă pe-unde calci,
Ştii că scara-i cam veche…
Dar am avut grijă şi ţi-am însemnat drumul,
Ai încredere.
Să-i dai şi pisicii să mănânce.
Ştiu că nu-ţi place de ea…
Dar poate dacă miauni puţin
Nu te va mai ataca.
Ţi-am pregătit şi patul.
Ştiu că eşti tare obosit.
Chiar de aceea,
Nu lua în seamă acel ticăit.
Îmi pare rău că n-ajung în noaptea asta
Acasă să dorm.
Dar am cam mult de lucru,
Trebuie s-apăs pe un buton.