duminică, 17 ianuarie 2010

Euforie alimentară

Euforie alimentară tu vrei să îmi provoci.
Cu toate simţurile mele-n
Mic dejun, prânz şi cină te joci.
La vederea ta…
Întins pe platoul frumos decorat,
Eu salivez.
Dar nu mă reped.
Pentru că eşti prea fierbinte
Iar acum suflu şi-n iaurt.
Ast-am ţinut-o minte.
Mirosul tău îmi stârneşte apetitul,
Dar la această oră târzie
Nu mă pot risca să mă-nfrupt din tine.
Trebuie să am grijă, totuşi,
De silueta mea.
Mi-e greu să mă abţin.
Ştii că sunt pofticioasă.
Te pipăi, te-ntorc, te strâng…
Oare eşti copt bine?
Hai să mai torn puţin sos de ciocolată pe tine.
mmmmm….
Vreau să te muşc…
Vreau să te savurez…
De-o vreme bună doar la tine visez.
Îţi simt lipsa-n stomac
Şi gustul pe buze…
Ooofff… arta culinară-mi dă bătăi de cap,
Iar tu eşti atât de dificil de preparat.
Dar ştii ceva? M-am săturat.
Nu mai mi-e foame!